これは開業前からあったイメージを形にした自社パンフレット。
網点広がりを最大限に抑制してインクが固まらず、滑らかで柔らかい質感と耐久性が特徴の230gsmのマット紙を採用。
表紙にはロゴが印字されているだけ。 ロゴにはスポットグロス加工を施し、立体的に表現している。
This is the company's pamphlet, which is based on the image that existed before the opening.
Uses 230 gsm matte paper that maximizes dot spread and prevents ink from hardening, giving it a smooth, soft texture and durability.
Only the logo is printed on the cover. The logo has a spot gloss finish and is expressed three-dimensionally.
パンフレットはEVという屋号の由来を中心にストーリー仕立てで進行。
10代の頃に衝撃を受けたポエトリーリーディングという歌唱法を自己流に解釈•アレンジし、複数回読まなければ内容を読解できないようなある種自分らしい複雑な設計としつつも、絡まった糸がほどけて直線となるような気持ち良さをギミックとして仕込んだ。
The pamphlet is a story centered around the origin of the store name EV.
I interpreted and arranged the singing method of poetry reading, which shocked me when I was a teenager, in my own way, creating a complicated design that is uniquely my own and requires reading the content multiple times, but the tangled threads come undone.
The gimmick was designed to make it feel like a straight line.