HOTEL POTMUM STAY&COFFEE様のプロモーションムービーを制作させていただきました。
ホテルとカフェが一体化したこの施設はとても雰囲気が良く、個人的にも気に入っており、公私で利用させていただいています。
自由度高くお任せいただけたこともあり、施設の魅力を引き出しつつも、自分らしさも表現できたと思います。
We created a promotional movie for HOTEL POTMUM STAY&COFFEE. This facility, which combines a hotel and a cafe, has a very nice atmosphere, and I personally like it, so I use it for business and private purposes.
Because I was given a high degree of freedom, I think I was able to bring out the charm of the facility while also expressing my individuality.
お客様も見れるオープンキッチンは、コーヒーなどのカフェメニューを制作するセクションとパスタなどのフードメニューを制作するセクションに分かれており、それぞれのセクションに物語と魅力がありました。
特にメインとなるコーヒーは制作過程を全て映像で追いかけています。
The open kitchen, which customers could see, was divided into a section for creating cafe menus such as coffee and a section for creating food menus such as pasta, and each section had its own story and charm.
In particular, we follow the entire production process of our main product, coffee, with videos.
カラーグレーディングはフィルムで撮ったような淡い印象をもっていただけるように調整。明るく分かりやすくというよりは、雰囲気重視で品良く仕上げました。
撮影は肉眼の視野角に近い50mmの単焦点レンズをジンバルに乗せて撮影。
Color grading has been adjusted to give the image a pale impression, as if it was shot on film. Rather than being bright and easy to understand, it was finished with an emphasis on atmosphere and quality. The images were taken using a 500mm fixed focal length lens mounted on a gimbal, which is close to the viewing angle of the naked eye.
一通り撮影を終えてから音楽は選定。
施設全体・撮影した映像との親和性を重視しました。
2023年時点で3,000回以上再生されており、弊所で制作したYoutube掲載動画の中で指折りの閲覧数を誇る作品となりました。
当日撮影にご協力いただいた皆さま、誠にありがとうございました。
The music was selected after all the shooting was completed.
We focused on compatibility with the entire facility and the images taken.
As of 2023, it has been viewed more than 3,000 times, making it one of the most viewed YouTube videos produced by our office.
Thank you very much to everyone who cooperated with the shooting on the day.